Garanti Şartları

Ürünüm hatalı, ne yapmalıyım?

ertekretail.com.tr’de satılan tüm ürünler, Ertek güvencesi ve 2 yıl garanti kapsamındadır. Satın aldığınız ürünler kullanım süresi boyunca gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı sorun/aksaklık olursa, ürününüz garanti süresi içinde ücretsiz olarak yetkili servis tarafından tamir edilir. ertekretail.com.tr ürün onarımı yapmamakta, sadece gönderilen arızalı veya hatalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmekte ve sonuç beklemektedir. Bu sürecin daha hızlı ilerleyebilmesi için öncelikli olarak yetkili servislerin tercih edilmesini öneririz.

Ürün onarımı için gerekli işlemlerin tarafımızca yapılmasını istiyorsanız 444 22 68 nolu telefondan irtibat kurabilir veya ertek@ertekretail.com.tr adresine bildirimde bulunabilirsiniz.

Cayma Hakkı kullanılarak iade edilen ürünler için kargo masrafı müşteriye aittir.

Ayıplı malların iadesinde ise, müşterilerimiz, ürünü anlaşmalı olduğumuz UPS Kargo ile gönderdikleri takdirde karşı ödemeli olarak gönderebilirler. Diğer kargo şirketleri ile gönderimlerde, gönderim ücreti müşteriye aittir. Farklı bir kargo firması ile iade halinde, kargo bedeli iade edilecek tutardan düşülecektir.

Logolar
Crealive